lördag 16 augusti 2008

Ett gott skratt!

NU vet jag vad jag vill bli när jag blir stor. Vet inte om ngn strålande framtid spås mig men man kan väl få drömma??!!!??
MUSIKAL ATIST!
Åhhh vad härligt!


Vi var till Globen i fredags och vi såg Mamma Mia! Min dotter har spelat med i en amatöruppsättning som var helt underbar-hon var dessutom Sofie!
Även om denna uppsättingen inte kunde mätas med "hennes" så var den bra-riktgit bra.

Smilbanden var redigt utstretchade och humöret på topp när vi lämnade globen...

Jag har kännt mig trött på sistone riktigt trött...måste samla lite krafter känns det som. Vet inte varför men..... det kommer kanske tillbaka lite ork. Jag vill ju ha sol inte regn och regn och ös regn-det vill jag inte!! *surar som bara en 3 åring kan göra* Men det känns mest som jag skulle vilja sitta i ett hörn och grina och tjura.


Jag har ett _litet_ projekt jag fnulat på ett tag och det kommer nog att bli verklighet till veckan-hoppas jag!


Kramis

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken härlig trip du varit på. Alltid kul att få komm aiväg och göra något annat. Kul att din dotter uppträder, det är nog väldigt kul att jobba som just musikalartist. Kanske ett jobb i framtiden för dottern då. Mycket gör att man är trött nu, kanske mest att hösten är på gång. Blir nyfiken på ditt projekt.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Jag allt blir man trött på att det ska regna och regna,men snart kommer solen säger dom..hoppas att dom har rätt för en gång skull.
oj vad roligt att se den musikalen..skulle vilja se den och filmen.
Kram/Irene