torsdag 24 juli 2008

Efter en härlig sommardag!!

Tänk att det blev sommar iallfall. Jag hade tappat hoppet faktiskt-nästan börjat intala mig att det är höst.
Men så kom denna värmen! *owwiii*

Jag brukar ju läsa enheldel inredningsbloggar och knåpar enheldel själv men idag har jag mest knåpat med att hämtat husvagnen som min kusin skall husera i en vecka på vår tomt. Jag har knåpat mig och de 2 jag har hemma till stranden och tom badat!! Jag som är livrädd för kallt vatten-men döm om min förvåning när det var skööönt.


Tänkte att jag skall dela med mig lite från vårt hem framöver men inte idag, nu skall jag slänga mig i bingen och ladda. Tidigt i morgon far jag på ett trevligt konvent och sen till min goa moster och hennes familia-de kommer med mig hemöver sen på lördag!

Inte ens en bild från stranden får ni....men om det osar brännt fläsk hos er så vet ni at ni var inärheten av mig-alltid något?! *ss*


Kram och Trevligt veckoslut på Er!



1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Tack för tipset ang älggräset. Vi får dricka med måtta då. Kul med en ny blogg. Ska titta in här mer. Tänk att vi är så många från Dalarna som bloggar.

Ha en bra helg!
Kram Ullis